maanantai 15. huhtikuuta 2013

Hotellielämää

Tämä päivä alkoi tuulisena ja kääntyi viimein myrskyksi. Ukkosti ja salamoi oikein kunnolla.

Minua sää ei ole paljon haitannut, kun olen maannut lääketokkurassa huoneessani. Minibaarin kokistölkeillä olen sitä kylmähoitanut. Nilkka näyttää ihan hyvältä, ei ole ollenkaan turvonnut ja sinisenmustankukertava kuten olisi luullut. Kipeä se on kuitenkin vielä eikä sille kestä varata. Hotellin sairaanhoitaja vakuutti minulle tänään, että kolmessa päivässä nilkka on kunnossa. Tohtorin määräämät lääkkeet ovat kyllä sellaisia, että jäisin varmaan tullissa kiinni, jos laittaisin ne käsimatkatavaroihin. Vaikka onhan minulla niihin resepti.

Guest Relation Supervisor pahoitteli ja lupasi korvata jotenkin tapahtuneen. Ilmainen nettiyhteys on osa korvausta. Ikävä vain että se ei koko aikaa toimi huoneessani. Noh, onpahan hyvä syy välillä vääntäytyä ihmisten ilmoille.

Ravintolan tarjoilijat, jotka näkivät eilisen liukastumiseni, ovat myös kovasti osoittaneet myötätuntoaan.

Eiköhän täällä satu ja tapahdu koko ajan kaikenlaista, kun hotellivieraita lie tuhansia ja juuri nyt suuri osa eläkeläisiä. Eilen joku oli viety ambulanssilla sairaalaan.

Lääkityksen huono puoli (tokkuran lisäksi) on, että ruokahalu on poissa. Ei enää kiinnosta ne ravintolan herkut. Eikä varsinkaan 30+ sortin jälkiruoat. Eikä viinilasillistakaan voi enää nauttia, nyyh.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti